projektwyborska.jpg [609x61]

Kształcenie ogólne w placówkach oświatowych na terenie gminy Wielgie

FEKP.08.27-IZ.00-0011/24

DECYZJA O ZAKWALIFIKOWANIU DO PROJEKTU

Imię i nazwisko ucznia:

Wypełnia Komisja Rekrutacyjna:

 

1)  Uczestnik projektu jest uczniem / uczennicą szkoły zakwalifikowanej do udziału w projekcie TAK   NIE*

Informacja o zakwalifikowaniu uczestnika do grupy uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi wynikającymi z okoliczności wymienionych w rozporządzeniu MEN o pomocy psychologiczno – pedagogicznej (Zaznaczyć X, jeśli dotyczy):

        z niepełnosprawności;

        z niedostosowania społecznego

        z zagrożenia niedostosowaniem społecznym

        z zaburzeń zachowania lub emocji

        ze szczególnych uzdolnień

        ze specyficznych trudności w uczeniu się

        z deficytów kompetencji i zaburzeń sprawności językowych

        z choroby przewlekłej

        z sytuacji kryzysowych lub traumatycznych

        z niepowodzeń edukacyjnych

        z zaniedbań środowiskowych związanych z sytuacją bytową ucznia i jego rodziny, sposobem spędzania czasu wolnego i kontaktami środowiskowymi;

        z trudności adaptacyjnych związanych z różnicami kulturowymi lub ze zmianą środowiska edukacyjnego, w tym związanych z wcześniejszym kształceniem za granicą.

 

 

Informacja o spełnianiu  kryteriów

Uzasadnienie:

Uczeń/uczennica

        spełnił/-a podstawowe warunki uczestnictwa w projekcie

        nie spełnił/-a podstawowe warunki uczestnictwa w projekcie

 

Komisja Rekrutacyjna postanowiła:

|   | zakwalifikować ucznia do udziału w projekcie

|   | wpisać ucznia na listę rezerwową do udziału w projekcie

 

Komisja  zakwalifikowała ucznia/uczennicę do skorzystania z następującego rodzaju wsparcia:

…………………………………………………………………………………………………

 

 

…………….., dnia………………………      

miejscowość                           data

 

  Podpisy członków Komisji  Rekrutacyjnej  :

 

Dyrektor szkoły:

 

Wychowawca klasy:

 

Szkolny Opiekun Projektu:

 

Kierownik Projektu:

 

* właściwe podkreślić